Home » , » Güneşi Gördüm full izle hd film

Güneşi Gördüm full izle hd film


Güneşi Gördüm: Beyaz Melek filmi ile sinema dünyasına iyi bir giriş yapan Mahsun Kırmızı gül şimdi de izleyici karşısına senaristliğini ve oyunculuğunu yaptığı Güneşi Gördüm filmi ile çıkıyor.Dram ve psikolojik türündeki bu film gerçek den izlenmeye değer.Filmde ayrıca başrol oyuncuları da dikkat çekiyor Demet Evgar,Altan Erekli,Mahsun Kırmızı gül, Cemal Toktaş, Erol Demiröz gibi isimler var. Güneşi Gördüm filmi cesur bir senaryo ile karşımıza çıkıyor.Filmde doğu insanının sıkıntıları ele alınmış. Filmde birde dikkat çeken olay Mahsun un kardeşinin traveasti rolü ile karşımıza çıkması. Ayrıca Norveç de ki yaşam koşulları da ele alınmış Türkiye de ki yaşam koşulları ile karşılaştırılmış. Bu film gerçekten dramı, psikolojiyi, ön yargıyı, ülkelerin insanlara tanıdığı hakları eleştirel bir tarz da izleyici karşısına sunuyor.
Tür: Dram, Psikolojik
Yönetmen:Mahsun KırmızıgülBaşrol Oyuncuları: Sarp Apak Tuba Büyüküstün
Senaryo:Mahsun Kırmızıgül
Yapımcı:Mahsun Kırmızıgül, Yıldıray Gürgen
Gösterim Tarihi:12 Mart 2009
Film İzleme Seçeneği: Hd İzlenir , Direk İzlenir, Reklamsız İzlenir
Güneşi Gördüm izle



part 1


part2


part3


part4


part5


part6
Share this games :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder